Tuesday, April 8, 2008

свободата - порок!?

наскоро чух, че свободата била порок ( в кръга на шегата, но.. ) ... стори ми се доста интересно: аз бих ли се отказала от свободата си... по-скоро имам ли свобода.. какво мога да правя или какво не мога.. кой ми забранява.. кой ми позволява.. мислех си, че 'аз' коли и беси отностно 'аз'.. но ако 'аз' не е аз.. ако 'аз' е някой друг.. дали някой може да управлява живота на някого друг умишлено и ежедневно.. не е ли това голяма отговорност.. да имаш свободата да правиш всичко, не е ли опасна..
когато не ни позволяваха да излезем да играем на вън, искахме свободата да решаваме сами, но когато трябваше да вземаме важните решения се дърпахме.. искахме пак да ни забранят да излезем.. искахме всичко да зависи от някого другиго.. искахме си познатия живот, в който забраните не бяха толкова лоши..

No comments: