Thursday, May 6, 2010

трудният начин също е начин..

днес беше пица.. сетих се за невероятната пица на майката на Дари( да е жива и здрава ).. и се надъхах да си направя..

сдобих се с малко съвети от мама( разбира се ) и гуги и се метнах да готвя.. в един момент осъзнах, че все пак брашното ми е недостатъчно, но пък един истински готвач не може да го спре нещо толкова дребно.. и продължих да мъча лепкавото тесто.. със завидна ловкост и най-вече присъщата ми похватност успях да накарам тестото да стои в тавата.. сама!!!.. докато после, разбира се, не се сетих, че, примерно, би било много адекватно тавата да беше намазана предварително с олио - стар кулинарски трик.. тогава започна епичната борба с тестото.. след много заплахи и доста тесто по ръцете си то лежеше безпомощно в тавата, добре намазана с олио - по-скоро по-добре отколкото трябваше..

и както добрата практика показва - фурната обича да се забавлява с мен.. пицата стана леко алангле, ама мъничко.. не колкото сладкиша, но малко повече от питката..

4 comments:

Steff said...

ММм tasty :) :) Следващия път като дойда до София ще ми направиш :) :)

QNa said...

ако се обадиш, че идваш.. ;)

Steff said...

Ехх, добре виж сега около 30 този месец ще има install fest във ФМИ, поканен съм от организаторите. Ако успея да нправя така, че да дойда ще се обадя и ще се запознаем ;) А ако не успея те съветвам да отидеш. Ще бъде забавно и ще има много linux гуру-та :)

QNa said...

:) добре ;)