Friday, May 4, 2012

People never change..

Негативен пост! Внимание!!!

След всеки разговор с един колега дори и за минута винаги получавам негативен feedback за себе си от ВСЯКАКВИ хора - дизайнери, артисти, програмисти.. "Някой ми каза, че си започнала от нулата да правиш това и ми се изправиха косите.." - някой.. НЯКОЙ, а?.. и к'во ти влиза в работата това как аз си върша моята!?!?!?!? "Абе, говорихме си тука, че ще правиш това, ама го правиш грешно" - с кого си говорихте, защо не си говорихте с мен..?! "Яна, казаха ми, че си направила нещо, то май ми пречи на работата" - разбира се, защо да погледнеш кой последно е променял тези глупости, Яна е виновна, разбира се.. След всичко това мога да кажа само "ССССССССССССССССССССССССССССССС"!

2 comments:

Михаил Минков said...

(да, рядко ти проверявам блога, но пък ти рядко пишеш :) :))

Ами... Welcome to GameDev & have a nice day?

Интригите и подмолщината не са под нивото на индустрията, сори.

Имаше една реклама... "It gets better" :)

Пламен Шкодров said...

Стига hate-ва колегите, ела hate-ни мен на 30ти тук: http://www.facebook.com/events/502123643137939/ . За повече спам влез някога в skype!!!!