Saturday, June 26, 2010

hitch-hicking at Sofia..

стоя и чакам 413 на спирката.. подскачаща нервно, защото автобусът закъснява вече 3 минути.. точно пред спирката спира кола, младеж слиза от колата, казава "Довиждане" и поема по пътя си.. възхитена от способността за култура на хората просто се усмихнах и започнах да нервнича в друга посока.. чух " ей.. ".. обърнах се.. и човекът с колата още не бе тръгнал - попита закъде съм.. изненада -> паника -> втф -> "за автобуса съм.." и той потегли, оставяйки ме с толкова противоречиви мисли..

бях чувала за стоп в София, но и за честни адвокати съм чувала..

днес отново на спирката, но този път очаквах 88 да ме прибере в омайните си обятия, когато отново спря кола, просто не обърнах внимание докато едно момиче, което също чакаше така редовния( без ирония ) 88, не се качи в колата.. потресена бях..

No comments: