Monday, June 7, 2010

what?!..

четирима в кръгче.. отивам.. поздравявам, точно в този момент единият си замина, след като ме поздрави и втория си замина, тогава третият ми каза "ам, ти може да отиваш в залата вече..", а четвъртият не ме харесва още от началото - "тая там ква е!?" - чуваща..

излязох малко да се пораздвижа, видях ги - около 6-7-8.. взех си храна и отидох при тях - "Здравейте" успях да кажа и единият подкани останалите "хайде да влизаме вече".. "ама аз дойдох при вас - поговорете ми малко!!.." те бяха солидарни и останаха още 5 минути докато единия си тръгна..

не разбирам, дори се старая дори да не се мръщя постоянно..

2 comments:

Steff said...

Ами там ти е проблема, отиваш при тях, не може ли да минеш и изобщо да не им обърнеш внимание?!

QNa said...

нееее!!.. идеята е да социализирам с тях :).. тъпо ми е като никой не ми говори 8 часа дневно..