Saturday, March 15, 2008

На Кино..

винаги съм се питала защо хората ходят на кино... ходила съм не повече от 6-7-8 пъти.. Spiderman 3, Harry Poter, The Matrix 3, 40 days & 40 nights, Фантастична реалност /* или Реална фантастика.. не помня...*/ не беше много по различно от домашното кино - Spiderman 1,2, Harry Poter/* другите части */, Matrix 1,2, коя да е комедия, кой да е рисуван филм...
до вчера... решихме да отидем на " Светът е голям и спасение дебне от всякъде ".... затрогващ филм.. на доста пъти успяваше да пробуди чувствителност в мен.. никой филм, който съм гледала на телевизор или монитор не е имал такова въздействие... беше страхотно.. никога до сега не бях виждала хора да пляскат на кино... театър - ок.. опера - да.. но на филм.... за един единствен миг сякаш на хората наистина им пука... усещането е толкова силно...
преди да почне филмът, на сцената излезе мъж... говореше, говореше.. след което каза " и нека запазим минута мълчание за.. " не можах да запомня името.. в залата имаше толкова много хора.. и изведнъж всички замълчаха... беше изумително.. никога до сега толкова много хора не са издавали нито звук...

No comments: