Wednesday, March 12, 2008

Ganga Bus..

ех.. 94.. понякога най-интересното нещо за деня се случва в автобуса или по спирките, в очакване на 94.. днес ми се случи когато бях вътре... изненада..
мислех, че няма да се кача.. беше пълно, но успях.. да.. успях.. опитах да се хвана някъде... но имаше една кифла.. ама голяма кифла.. наистина исках да я убия.. слагам си аз ръката на лостчето.. и тя върху моята.. ок.. преместих си ръката /* тези, които ме познават вероятно се сещат защо съм постъпила така... */ както и да е... след това тя отново върху моята ръка.. реших да се хвана другаде.. не съм я закъсала толкова.... но естествено това изискваше да се попреместя малко.. и попаднах на велик разговор.. кифла2.. оо да.. и глупак1, Г1 обеснява на К2, че имал проблеми със здравето и разни такива идиотщини.. толкова болен човек, които е нямал проблем с белите дробове.. ама никъде не може да се намери честно... какво ли не беше боледувал този човек.. но рано слязах от автобуса.. а той продължи да говори.. К2 май не искаше обаче да го слуша.. много едносрични отговори дававше.. но надали човек без докторска степен е способен да каже нещо смислено на този, освен "МЛЪКНИ"... знае ли човек.. по едно време.. започнаха да си говорят, че с Skype, К2 се представя за мъж.. ок.. ама после каза, че имала мъжки наклонности.. обичала да сваля мацки... знам ли.. била израснала сред момчета и т.н.... и аз съм израстнала сред момчета.. и имала доста мъжки черти.. изпитах силно желание.. желание да я умъртвя... имам чувството, че когато хората говорят въобще не мислят и даже не се чуват...
и аз съм имала " аз съм от умните", но се усетих нали..

2 comments:

vpetkov said...

усети ли се?

Искрен Ивов Чернев said...

До гроб ли ще и го натякваме това ... или тя сама си го проси :)