Thursday, July 24, 2008

но е факт..

преди много време още през първия мандат на Първанов всички маняци бяха в мирката.. QNaQNaQNa - използвах често.. и често ме питаха как се казвам.. често отгоравях Мария.. ВИНАГИ се връзваха..
днес.. днесс.. днесссс влязах в iRC и пак.. хората не са поумнели.. те все още търсят pic и asl.. не ги ли намерихте най-накрая, бе хора.. стига.. дори след очевидното западане на тази форма на чат вие продължавате с баналностите..

<***> utvori 6teme vidi6+
<***> vidq li me
da
<***> ko6te kaje6
ne sym te vijdala..
<***> vi6me
<***> na li ti dadox link

това разруши всичко, а аз вярвах.. след отказ за среща на следващия ден, пичът ми написа "Чао", потресена съм.. поне е целенасочен, ако не друго..

а какво да кажа за човек, който като разбра какво уча и реши да напише : абе аз имам проблеми с компютърната грамотност, не мога да сейвам снимки, един приятел каза, че имам вирос:.. вирОООС подяволите.. вирос... ние не учим как се работи с Winamp във ФМИ!!!! не учим това..

ако продължа, ще стане прекалено дълго.. за жалост..

No comments: