Saturday, July 12, 2008

За хората и кучките...

напоследък все повече и повече виждам кучи-черти в момичетата... започвам да не ги харесвам и става лошо - не обичам около мен да има хора, които не харесвам, трудно ми е да ги игнорирам.. и така стоя си аз някъде( не е важно ) и виждам:
1. Моя уж приятелка, което много се радва на приятеля си, които в момента го няма, заедно с едно момче - уж си говорим 3-мата, но тя през цялото време го гледаше жадно.. и дори не ми обърна внимание.. мнооо грубо, тя ми казва, че ми е приятелка!!...
2. Моя уж приятелка, която уж много ми се радва като ме види, когато съм с 2-ма мои приятели говори само с тях.. аз пак съм игнорирана.. и после те ме питат: "ти защо не говориш?!" как да говоря, когато каквото и да кажа няма да ме чуят!!!...
3. Цял ден бях с една приятелка говорехме си.. но чак когато доидоха и други хора тя започна да разказва с интерес, да показва емоция докато разказва.. а преди това само вървяхме почти умряло..
4. И най-силно неприятната ми - прикритата кучка.. която седна да учи само защото е кучка и подмазвачка..

аман от кучки..

No comments: