Sunday, June 28, 2009

give up my Ubuntu dream..

мисля да сменя операционната система.. Ubuntu-то започва да ме дразни.. адски е досадно да се губи звука като го събудиш.. също така никак не е готино да не можеш да си събудиш компютърчето.. а когато звук има.. то той е достатъчно силен, че присъствието му е почти сравнимо с отсъствието му.. искам да вярвам, че в новата версия, която излезе преди месеци, няма подобни щурави проблеми.. но когато намеря 2-3 свободни дена, веднага ще се заема със замяната.. може и да не съм права, но съм склонна да поема този риск..

бих се радвала, ако някой реши да ми препоръча нещо различно от Windows.. сегашните ми намерения са за Debian и в краен случай Fedora..

4 comments:

Anonymous said...

хаха, ubuntu си е debian. ubuntu е за теб, debian е твърде архаичен и няма никога да се възползваш от някое негово предимство.

никога не съм имал проблеми, когато съм имал ubuntu. а щом нямаш време да обновиш инсталацията си, fedora не е за теб също.

най-вероятно проблемите ти идват от този, който ти е инсталирал ubuntu и от това, което е направил.

а, щом искаш нещо различно от windows, може да си вземеш mac, тогава ще имаш звук :)

QNa said...

ей.. аз бях този, който ми инсталира Ubuntu-то.. един приятел ми каза, че Acer-четата понякога просто не искат да правят това, които би трябвало да правят.. може и да имам някаква вина, но съм крайно убедена, че не е така..

Anonymous said...

глупости, acer-четата дори подкарват mac os доста, доста добре (за aspire one ли говориш?)

QNa said...

да..