Sunday, May 20, 2007

Friend Support

от седмица насам ми комплиментизират, насърчават ме, помагат ми.... добрите ми приятели, не чак толкова добрите ми приятели, хора, от които не съм очаквала... хора, които даже не ме познават.. адски много се радвам.. не знаех, че толкова много(поне за мен са много) хора мислят толкова приятни неща за мен..
днес на изпита.. реших едната задача на магия и малко на инат.. отидах с идеята за 5,98... и трябваше да изкарам толкова.. последните 5 минути бяха решаващи.. в тях малко като в някой филм се сетих за това, което ми бяха казали.... не беше някоя теорема, нито златно правило в математиката.. бяха просто насърчителни думи : ееее, как, ще успееш: , :аз вярвам в теб:... ии тези думи някак си.. колкото и да е странно ме мотивираха...
това бе моята магия за деня.. вълшебство, което нямаше да го има без тези толкова банални, но искрени думи..

No comments: