Tuesday, May 1, 2007

Undecided...

май се превръщам в социопат-мизантроп... 3 дена в нас... липсва ми безмониторния живот, но и някак странно се радвам на безжизнения си социален живот... отдела ми "Връзки с обществеността" май е в почивка.. или е затворил врати много отдавна.. не съм сигурна....
зная, че не съм още толкова изпаднала да се съглася да изляза на qip-среща с 30-годишен... с което силно се гордея... да, браво на мен.. обичам, когато принципите ми са на моя страна...
но май се оплаквам... или се хваля.. а може би и аз не зная... но сякаш се оплаквам...

2 comments:

Искрен Ивов Чернев said...

... или просто си изливаш душата (нали за това е блога в крайна сметка). Принципите са хубаво нещо наистина и (наистина) още по хубаво като са на твоя страна :) дай боже всеки :)

QNa said...

:Рр) налли :)