Thursday, May 17, 2007

Getting Idol Or Getting Idle #3

вече се замислям... тази тема най-много ли ме дразни...
за пореден път... само че този път героите са различни...
защо може да чакаме някой 30 минути.. а на друг 2 минути закъснения му струват 1 час мрънкане...
защо трябва да вършиш работата на някой друг, след като той прецаква дори и теб...
защо когато кажат на някого в очите: ти ми поддръжаваш: той се усмихва и продължава с пълна сила...
ако е вярно, че "ако си силен, ще бъдеш свободен, ако си слаб, ще бъдеш себе си" то тогава какъв си ти като поддръжаваш на някого друг...


не вярвам, че ще получа някога отговорите на този въпрос... не вярвам и че въобще има някой, който може да ми отговори дори и на един от тия въпроси... но искам да вярвам, че някой ден ще си кажат :ей.. ама това не съм аз... това е някой друг...:

3 comments:

Искрен Ивов Чернев said...
This comment has been removed by the author.
Искрен Ивов Чернев said...

Живота е като C - дава ти пълното право да правиш каквото си поискаш, само че ако искаш нещо по засукано, ще ти е почти невъзможно да го направиш сам (просто защото не можеш да измислиш последователността от прости операции (решения)). Хората които имат идоли решават много просто този проблем - просто повтарят това което някой друг прави, защото смятат, че той е по-прав от тях .... защо ги ненавиждаш чак толкова много :). Това че ти може да пишеш на C не означава че трябва да мразиш останалите които пишат на езици от по високо ниво (е аз мразя някои от тях но това е друга тема :) )

QNa said...

не ги мразя, имам приятели, които го правят.. заради това мразя поддръжаването толкова много.. дразнещо е, защото зная, че са супер яки хора, но не вярват в себе си.. и тази несугурност ги прави копия на някой друг...