Wednesday, November 26, 2008

гадняри!..

конкурса на Мусала.. не е честно.. успяха да ми убият настроението.. благодаря.. така крехкото ми и непостоянно настроенийце.. гадняри.. бяха ми дали 20 точки.. да, беше кофти от моя страна, че се радвах, че имам 20 точки - не заради точките, а заради свойствата на неравенствата.. и въпреки това.. намалили са ми точките на 14.. адски несправедливо, "в живота няма справедливост" ще си/ми кажете вие.. но в състезанията по Информатика ТРЯБВА да има такова нещо като справедливост - нещо е или така.. или не е така..


оплаквам се!!! държа да отбележа.. не е честно!..

и сега съм от компанията на глупаците, които не са си написали правилно входа или изхода.. а може и те са да като мен - да са си го написали правилно( или поне така да си мислят и да не виждат доказателства за обратното.. )

Ссссссссссвилене, паззззи сссссе! Пешшо - ти същщщщо... ссссс..!

3 comments:

Anonymous said...

янаяна, ти си моята еманципирана недостижимост. лошото е, че знаеш.: )

QNa said...

благодаря, Мая, може и да не е толкова лошо ;)..

може би заслужават мъничко извинение.. може би не са чак такива гадняри..

но още ми е жално като си помисля, че 4 символа отнеха малката ми, сладка, злобна радост ми..

Anonymous said...

мани, душеядни бюрократи! точки, запетайки, завъртулки ... животът се простира от въртящия се стол, та чак до прашните щори на офиса.