Tuesday, December 2, 2008

хора без работа...

стоя си аз.. и се чудя какво да правя.. реших да си видя спама.. сладур пак ми бяха писали.. е.. позабавлявахме се с хората от сладур.. от Добрич..

но не това е историята.. разглеждаме.. разглеждаме.. попадаме на поредната олигофренска снимка на момиче с очила, заела подходяща поза, невероятна усмивка в коридора.. тя изкоментира.. очакваният коментар е: поредният пилешки анус( тази така типична поза със свитите устни... ), но не.. коментарът беше: " абе, тези колко стаи имат.. как може да имат толкова много бушони.. " преценката ни вече не е реална..

1 comment:

Anonymous said...

янаяна, а я ми кажи на мен що не ми пишат от сладура и не ми се навират мацешки муцунки в екрана - много просто - не се регистрирам ! извинявай за мерудията на всяко гърне, но ми липсва комуникация с теб. обич.