Thursday, July 9, 2009

пак мен..

отново се търсих в гуугъл.. посмях се малко на резултатите - бахти форума, спож, оценките от контролни, продавам кучета?! а преди излизаха сладури, аха и подобни.. силно се радвам, че не успях да открия блога си.. колкото и да се старая не мога да пиша само забавни и умни неща.. имам нужда и малко спокойствие и почивка от интересното аз..

преди много време кандидатсвах за работа.. и въобще не се замислях за нещата, които могат да се открият за мен.. примерно бях супер фен на един форум.. но тогава пишех с краката си - малки-големи-лигаво-шльокавица.. не се гордея.. та.. кандидатствах.. и реших на майтап да се потръся в гуугъл.. и открих този форум.. доста ужасно се почувствах.. това, което е писало тези постове, не е това, което сега пише този пост.. ами ако хората наистина се впечатляват от подобни неща..

факт, сега пак трябва да започна да си търся работа.. имайки предвид всичко това, цялата ми бездарност и липса на знания дали някой пак ще се излъже да ме вземе на работа..

най-важните неща, които научих от последната си( единствена ) програмистка работа
1) autocomplete..
2) autoformat..
3) хубаво е да си подреждаш мислите, преди да ги кажеш..
4) дори и да си права, ако не можеш да кажеш това, което искаш, правилно, то по-добре другите сами да се убедят, че може би грешат..
5) защо уча във ФМИ..
6) и много други, които в момента не си спомням, освен:
7) трябва да напусна..

както бе написала Хрис.. очаквам вашите предложения за работа..

No comments: