Thursday, July 30, 2009

от 20 на 40..

в един момент спираме да изглеждаме малки.. било то, за да ни пуснат в дискотеката, за да излъжем по-голям батко, да си купим алкохол и цигари или пък просто кожата ни е решила, че не може да изглежда като на 8-годишно лапе..

1. бяхме в магазин в Лондон, решихме да вземем алкохол.. и двамата с брат ми имаме 21.. наредихме се да плащаме.. и в един момент, когато касиерката взе алкохола, погледна брат ми с доста съмняващ се поглед, брат ми е по-голям от мен.. после тя погледна мен, усмихна се и каза: "ок".. все пак, попитахме колко години трябват за алкохол.. тя учтиво посочи една табелка, на която с големи цифри пишеше 25.. от една страна се радвам, че не ми погледна личната карта.. ОБАЧЕ 25+?!.. на толкова ли изглеждам?!..

2. прибрахме се в къщата.. разказахме на майка, на нея й бе смешно.. и на мен би ми било, ако не ставаше дума за мен.. след което голямото момиченце ме попита: "Яна, ти имаш ли си бебче?!".. за малко да се разплача.. всички още повече се развеселиха.. но някак си.. 25+ + бебче дойде ми малко в повече, чувството ми за хумор след 5 часа пътуване и това.. трудно е..

3. понякога, когато вървя и много се постарая да не мисля за нищо, виждам хората около мен.. видях едно сладурско детенце и му се усмихнах.. ама то беше много едно такова гушкаво.. баба му ме видя, усмихна се и каза: " виж, леличката ти се усмихва.. ".. прекъсна добрата ми мисловна дейност.. отново спрях да виждам хората..

4. 3. не е еднократна случка..

5. преди много време, когато работих, тийм лидерът реши да ни заведе на някаква конференция или подбно.. трябваше да се запишем за участие.. записахме се.. те трябваше да ни пратят отговор кога и къде.. пратиха.. писмото започваше с " Г-жо Димова.. " 2 минути докато дойда в добро съзнание( все по-трудно става ).. после се оказа, че такъв е етикетът, освен ако не кажеш как да те наричат.. но късно..

6. не е истина откога не съм чувала "какичката", за мен в 3.л. ед.ч.

аз съм на 21! смея да твърдя, че и изглеждам на 21.. побъркани хора, оправете се! времето ми за изглеждане стара не е дошло още!!

1 comment:

Anonymous said...

споко Яна, мен на лагера децата ме питаха не съм ли леля вече, щом съм имала брат и сестра било напълно възможно, и след това ме питаха на колко съм и като им казах 20 те ме питаха: "Кога ще се жениш!?"
таа така, децата са смешни, но понякога доста брутални хах ;)