Monday, September 21, 2009

познаваме ли се?!

280. Спирката на ОМВ. Качва се момче - много познато, но познавах ли го?!.. Заговорих го, той се усмихна, отговори ми.. Гледаше ме непознато, продължих да му говоря, какво пък, ами ако наистина го познавах. Той не попита нищо. Разочаровах се. Слязах на следващата спирка. Беше ли Боян или не?! Толкова много приличаше на него. Трябваше ли да го попитам дали е Боян от Добрич?!.. Ами ако не е бил той, но въпреки това не е казал, че не ме познава. Не е толкова фатално, но би било странно?!..

Кадифе, Аптеката, 2 момчета и момиче минават. Момичето се спира. Какво маргаритки и лилии става?! Поздравява. О, да, това е момиче от училище. Защо не успях да я позная веднага?! Не е като да се бе променила толкова много - дори може да се каже, че си е доста същата. Говорихме, забравях и си спомнях името й след всяко изречение. Наистина ли съм толкова отвеяна и неадекватна!?

3 comments:

Steff said...

Може би наистина малко си отвеяна :). "СлязОх", а не "СлязАх"...

QNa said...

малко хора употребяват "слязОх" в речта си..

Steff said...

Янче не се обиждай, не съм го казал с лоши чуства.

google.bg