Thursday, September 17, 2009

f1!.. now!!!

наистина се нуждая от помощ.. освен за очевидното..

супер глупаво от моя страна да не се усетя, че wireless-ът е нещо нормлано.. бяхме решили да вземем рутер, който да пръска нет из стаята.. обаче днес в автобуса се замислих, че може би моят компютър може да пръска wireless( в началото на убунту-вския ми живот бях разцъквала някакви неща и имаше някъде там нещо за създаване на wireless връзка или подобно ), което ако бях успяла да настроя както трябва, щеше да е хубаво.. потърсих малко, явно не достатъчно, как би станало това.. всичко водеше към рутер, но мисълта, че успях да направя връзка с друг компютър и на него се показваха някакви положителни стойности за получени и изпратени пакети все още ме кара да вярвам в евентуален успех.. но тъй като това е още само вяра.. тази вечер ще опитам да се боря за мечтите си.. друго си е да плащаш 3 пъти по-малко за нет..

приемам всякакви идеи..

11 comments:

Steff said...

Искаш ли още идейка: Sunbaby - това ти е идейката + NAT + 2 NICs...

QNa said...

тя доста ми помогна, когато ме насочи към NAT протоколите.. обаче компютърът ми ми указва доста съпротива.. може би нещо по-конкретно?!..

Steff said...

Ами сещам се за няколко въпроса:
1. Wi-fi ли ще пръска или по кабел?
2. Мисля, че точка 1 е достатъчна за сега :P.

Steff said...

Ооо забравих да питам - за лаптоп ли говорим или за настолен компютър :)

QNa said...

wireless ще се пръска ( ако успеем ) .. обаче не съм много сигурна дали лаптопчето ми има нужния hardware..

не че нещо, ама кой си ти?!

Steff said...

Just friend!

Steff said...
This comment has been removed by the author.
Steff said...

Предлагам ти първо да пробвам да видя дали ще успея на Slack-a да направя Add Hock мрежа и после ще ти пратя едно "how to". ;););)
Само, че ще мога да си поиграя чак в неделя (2009-09-27).

QNa said...

благодаря за отделеното време :)

Steff said...

Искам да се извиня, но тази неделя нямах време за route на 2-те карти.

QNa said...

:)..