Tuesday, December 1, 2009

едно излизане нищо не значело..

В&П :" излезте.. ако ти откаже -> не си заслужава, ако излезете, то това е само едно приятелско излизане и толкова.. ".. така и бе..

но те не разбраха.. те искаха още.. искаха дори физически контакт - какво, лалета, си въобразяваха.. какво си мислих и аз приемайки.. ами ето какво си мислих " щом вече 3( или 4 колебая се още ) момчета са казали/показали, че едно излизане не означава нищо, то значи едно излизане наистина не означава нищо " - очевидно съм била в грешка..

и когато разбаха( надявам се ) каква е истината, не ми говорят.. тъпо.. много тъпо.. какво съм виновна, че не са ми харесали, въпрос на ШАНС!!..

1 comment:

Steff said...

Много мислих преди да ти напиша този коментар, но все пак реших да го напиша.
Ето го и него:
Нормално да опитат дори и физически контакт и аз да знам, че след 5-тото кафе отивам в графа "Приятели" и аз бих опитал нещо още на първото излизане. Така разсъждават момчетата.