Monday, November 30, 2009

лекцията.. отново..

на последната лекция по C++ обсъждахме кога да е контролното.. мсиля, че никога не съм била по-категорична в разговорите с преподаватели като цяло.. знаех кога искам да е контролното( преди сесията ), знаех защо искам да е тогава( пътуване до Лондон.. ), знаех, че не мога да си позволя повече невзети изборни( от 3 нагоре се водят като невзети редовни )..

малко предистория..
Гергана и Гергана са едни от първите ми приятелки, запознах се с тях още в дестската градина.. сега едната учи в Мюнхен, а другата в Кеймбридж.. англоговорящата ми Гергана ме покани да й отида на гости, когато пак съм в Лондон( където е мама, която лятото мислеше да ме вземе за няколко дена от Февруари при нея ), на немски говорящата ми Гергана се натресох аз и тя се съгласи Април евентуално да ме приюти за няколко дена.. идеално, нали?!...

но.. когато съм казала на мама, че искам през Април да посетя Гергана от детската, тя си е помислила, че искам да отида при Гергана, която й е по-близо.. недоразумение.. и така тя си е променила намеренията за мен от Февруари на Април, а до няколко дена аз се борих за C++ преди сесията, а сега( поне за момента ) се оказва, че няма значение кога ще е теста..

не е като да не ми е гадно, лекторите дори ми предложиха да правя контролно сама преди сесията с цел всичко да е наред, а сега..

вече без планове!..

No comments: