Sunday, November 8, 2009

навлеците..

не искам да съм груба, но съжалявам, не мога да измисля друга дума..

най-накрая отидохме на дискотека в Студентски.. искахме в Строежа, но уви, нямаше място за нас.. минавайки покрай Миленката, чухме нечалга и решихме да пробваме там.. намериха ни места - всичко точно.. поръчахме си биричка и започнахме със забавата.. но не мина много и на вторите бири мъжете( много близко до възрастта на татко, стоящи до нас ) решиха, че трябва да ни поръчат бира.. отказахме.. отказахме им още няколко пъти.. прецениха, все пак, че трябва да ни доливат чашите.. отказахме.. отказахме още няколко пъти.. яката музика отново дойде, но уви, настроението си тръгна.. тези, меко казано, чичковци успяха да прогонят желанието ни да се насладим на вечерта..

ок - пълнолетни сме вече, но чичковци, които имат дъщери на нашата възраст, да ни зарибяват - не е ли педофилия?!.. не е ли гнусно?!.. може би им се връзват студентки, може сифилис наистина да вирее в някоя студентска стая, може и да има момичета, които правят висчко за водка в дискотеката, но ние не сме от тях и, тетрадки и кабели, ЛИЧИ НИ..

разочарована съм!!..

8 comments:

Steff said...

Да, грозна картинка, но има и такива момичета които харесват чичковците!!!!!!!!!!!

QNa said...

те са по-жалки дори от чичковците.. но ние ги отрязахме още в началото!..

Steff said...

Остави чичковците, разкажи как е било на openfest-a, надявам се да си ходила ;)

Anonymous said...

не е ходила, защото не я видях. също така не си вдигна телефона вчера. ако го беше направила, нямаше да стои при чичковците, защото аз бях в строежа и при мен имаше място :)

аз обаче исках друго да кажа. не е от възрастта. е може би, 20 години е кофти разлика, но 10? като някой на 21 години се оглеждам за -2 до +14 и го намирам за нормално.

и искам да попитам, аз щях ли да съм навлек ако, да речем, не ти бях съученик и бях там на бара до вас?

QNa said...

не отидах - на никого не му се ходеше или поне не спомена..

Веско, звъннах ти след около 5 минути, но ти ми затвори.. и после даже не се обади..

и да, щеше да си навлек, защото нямаше да се откажеш след 3-тото " не благодаря, моля Ви, оставете ни намира.. "

Anonymous said...

ъм, такова, не ги разбирам тези момичета, дето излизат сами или с приятелка, нощем, в бар и очакват да не ги забиват. come on! отидете на кафе или в гей бар, ако искате да ви притесняват.

за телефона - възможно е, не съм разбрал.

за openfest - пълно беше с хора от фми, които познаваш

QNa said...

като излизахме в Добрич въпреки момчетата, които бяха с нас, пак имаше навлеци..

това, че ги познавам, не означава, че ги харесвам, още повече, че бих прекарала толкова време до тях..

Серж Ованесян said...

Аз бях там. Малко се засегнах, Яна ...