Sunday, November 1, 2009

хич ме няма.. част 2..

смених си паролата на гномлето.. после съм я върнала, но съм забравила, че съм го направила и като опитах да си изпозлвам компютърчето бях доста затруднена.. обявих бедствено положение - дори се обадих на Искрен.. в крайна сметка още не мога да се сетя кога съм си върнала паролата, но се радвам, че все пак реших да пробвам със старата(нова) парола..

за 2 минути щяха да ме блъснат 2 коли.. като дори от втората ми ръкопляскаха.. добре, че човекът можеше да кара и имаше адски бързите реакции.. ( поредната причина да нямам книжка.. за колело вече започвам да се отказвам.. ) - вече изпитвам лек страх, когато пресичам..

оставих торбичката с боклука пред вратата - това е сигурен знак, че няма да забравя да я взема.. но закъснявах и трябваше да се обличам пак по пътя и дори не я забелязах..

от 3 дена опитвам да си дам прането в пералнята.. днес едва успях..

с нетърпение чакам края на този период..

8 comments:

#/bin/bash said...

"Смених си паролата на гномлето.. после съм я върнала, но съм забравила"
Нищо страшно и на мен ми се случва постоянно. Има лек за тия неща. Влизаш с административен акаунт и редактираш паролките на обикновенните потребители - 1-2 минутки работа и после си имаш парола. Виж ако административната забравиш е много по-гадничко.

QNa said...

администраторската парола бях забравила.. :)..

Unknown said...

Стартираш kernel с параметри:
init=/bin/bash
Loading..
#passwd

QNa said...

как да стартирам ядрото при положение, че нямам никакъв достъп до конзола?!..

#/bin/bash said...

@gimic е прав/а!!!
GRUB! Има конзола с минимални функции.

Steff said...

Не е конзола, просто задаваш параметър на GRUB как да ти стартира kernel-a.

QNa said...

и за любознателните - " как става това?! " :)..

Steff said...

Хайде де, не си мързелива = потърси в google.com ;)