Saturday, November 14, 2009

make it stop..

разбирам концепцията за вечното страдание и търсене на щастие, на неполучаването на това, което искаш, докато не изстрадаш достатъчно, но стига толкова.. искам най-накрая аз да си харесам някое момче и той да ми отвърне.. писна ми все мен да ме избират.. започвам дори да вярвам дори в идеята за лова, а не съм такъв човек.. всичките свестни момчета, които ми обръщат някакво по-специално внимание, са приятни, забавни и мога да им говоря какви ли не глупости и те ще ме слушат, дори имам шанс и за адекватен коментар.. но тук идва голямото 'обаче'.. момчето, което съм си харесала не би ми обърнало почти никакво внимание, едва се поздравяваме, дори заеквам на 'Здрасти', а нямам проблеми с речта.. тук се появява и концепцията( за втори път ) с преудоволетворяването на нещастието -> ако представим хората като върхове, а чувствата като еднопосочно ориентирани ребра, то получаваме граф от цикъл, в който всички са щастливи, ако хората през един пренасочат реброто си в другата посока, тоест ако прецакат цикъла, но всички знаем, че това не става и няма да стане.. и тук оставяме надеждите си, но никой после не ни ги връща..

5 comments:

Steff said...

"...дори заеквам на 'Здрасти'..."

Ето ти го проблема! Или по-точно си задай въпроса "Защо заеквам?". Не ми отговаряй на мен на този въпрос. А си стъпи на краката. Не познавам момче, което би обърнало внимание на някое момиче, което го гледа с отворена уста и му отговаря нещо от рода: З-з-здрасти-и-и-и. И после една не припада след като той я подмине. Еми не става така. Това за граф-а е вярно, но непостижимо. Защото рано или късно се появява един връх с 2 или повече ребра и всички искат да са насочение към него. Било то момче или момиче (за върха говоря).

Steff said...

И трябва да има игра. Ако не ти се играе тогава ще си стоиш самичка, един ден ще ти писне да си самичка и ще избереш някой от тези които не харесваш, но те изслушват и ти обръщат внимание. После цял живот ще съжаляваш, че си направила този избор!

QNa said...

не е като да не съм се опитвала да кажа 'Здравей' на един път, но просто не става..

а за играта не мисля, че си прав.. прекалено много хора остават изиграни накрая, което никак не е яко..

Steff said...

Ще си изигран/а, ако не си изиграеш картите правилно ;)

QNa said...

винаги има губещ/и..