Friday, November 20, 2009

they made me complain about it..

всичко започна сякаш преди година и нещо - най - накрая успях да постигна мир.. ставах рано, отивах на работа, в университета или в лошите дни и на двете места.. и така ден след ден.. а най - неприятното е, че нямах нищо против, въпреки че никой не можеше да разбере желанието ми за сън, нежеланието ми за излизания..

и точно тогава се появи той, искащ цялото ми внимание, настояващ да излезем, проворикащ чувството ми за вина.. в началото не разбирах какво иска от мен - беше двусмислен.. когато си мислих, че иска приятелство, се отпусках, но тогава той ми показваше, че иска нещо повече.. когато вярвах, че иска нещо повече, той ми показваше, че дори не желае приятелството ми.. дори и сега нямам идея какво иска.. по скоро сякаш иска връзка, но той си знае.. за жалост не иска да знае, че в момента раздавам само приятелство..

неговото присъствие продължи дълго време.. дори и след най-глупавите трикчета, които успях да измисля, за разкарване на евентуален досадник.. но точно спря да ми обръща внимание и се появи следващият той.. той, не искащ цялото ми внимание, но ако може повече, искащ мнението ми за всякакви глупости, подмятащ предложения за излизане( историята се повтаря, а ).. но не.. този път той прилагаше сякаш някаква тактика.. и за този човек също не мога да преценя какво иска - един ден е приятен, забавен, изискващ внимание, а на другия ден е " аа.. ти ли.. и кво искаш, че бързам.. ", някога ме вижда и ми говори с усмивка, а понякога просто ме подминава.. ( много странното съвпадение е, че и двете момчета имат еднакви инициали.. или поне 2/3 съвпадение.. )

и точно вторият той се отказваше( дали по негово желание, дали заради моето отношение.. ) дойде и третият.. за него може би имам малка вина, другите сами идваха!!.. но това, че говориш ежедневни някакви глупости на някого означава ли, че си представяш общото ви бъдеще?! - ами не, не означава.. историята се потретва ( не виждам причина за изненада.. ).. с тази разлика, че третият той се усети по-рано..

и сега аз явно трябва да се чувствам виновна, защото съм била гадна и съм им наранила чувствата.. ами няма, няма и няма.. ако се бяха поинтересували дали имат шанс още в началото, сега нямаше да е така.. няма да се чувствам гадно, защото съм била в настроение и съм срещанала някого и той е останал с грешното впечатление, че съм била в настроение, защото съм го срещнала, ами не.. няма.. моят свят не се върти около вас, а около мен и само мен!!.. колкото и егоистично и себично да звучи!..

24 comments:

Steff said...

"...а жалост не иска да знае, че в момента раздавам само приятелство.."

Вие всички само това раздавате!!!!

QNa said...

когато сме изчерпали всичко останало, няма какво просто..

Steff said...

"...изчерпали всичко останало..."
Пълни глупости! Вие (жените) още в началото знаете, дали някой нов човек Ви харсва или не. Веднага го имате това впечатление, но не се изясняват нещата още в началото ами точно обратното, чакате, забавно ви е. И в един прекрасен момент чувате: "Аз много те харесва", "Ти какво изпитваш към мен?"...и тогава почвате..."Ама той защо така", "Аз искам да ми е само приятел..."
Заради това има наранени хора и заради това момчетата ще си играят с Вас и после ще се оплаквате от тях!

QNa said...

не си прав ( поне при мен не става така ).. да, понякога веднага мога да преценя дали някой ми харесва или не, но понякога чувствата идват( или си отиват ) с времето..

а и не може преди да се знае какво изпитва момчето да го отрежеш.. странно би било " аз съм Яна и в момента не си търся приятел, а и ти не приличаш много на човек, когото бих харесала, но въпреки това ми е приятно да се запознаем.. ", а човекът може просто да е искал да си поговори с някого и аз да съм била наблизо..

Steff said...

Въобще не знаеш как мислят момчетата. Или може би знаеш, но не искаш да го осъзнаеш и да го признаеш.
"може просто да е искал да си поговори с някого и аз да съм била наблизо.."
Адски си в грешка тука... Сега няма да ти обяснявам, не съм в настроение за подобен разговор.

QNa said...

наистина нямам никаква идея, но ми е трудно да повярвам, че всяко момче, което ме е заговаряло, е искало да ми е нещо повече от приятел..

Steff said...

Приятелсвто между момче и момиче - НЯМА!

QNa said...

има!..

Steff said...

Не, НЯМА! В началото може и да има, но след известно време винаги единия започва да харесва другия. И става каша. За това НЯМА!!!!!!!!

QNa said...

има :).. съучениците ми от ПМГ са ми още най - добри приятели..

Steff said...

Вярвай в каквото искаш.

Steff said...

Ще си пусна радиото да по споря с него, мисля че ще се справя по-добре...

QNa said...

това, че често се случва приятелството да прерасне в любов не означава, че винаги става така..

подкрепям тренировките с радиото.. на мен мноого ми помогнаха :)..

Steff said...

Точно тука стигаме до въпроса: Как мислят мъжете и как мислят жените?
Колкото и да се опитва една жена никога не може да мисли като един мъж и обратното. Вие ние се усмихвате, прегръщате ни, ние започваме да Ви харесваме, Вие ни отговаряте, че не може да изпитвате нищо повече от "приятелство" към нас, ние се сърдим и цупим...
Пффф няма да продължавам.
И чесно казано обратното не съм го виждал...да обърнем ролите и момичето да преследва момчето, а то да и показва, че иска да е само приятел с нея...
Много философско взе да става...

QNa said...

случвало ми се е да ми кажат - " хайде да си останем само приятели..", съгласих се и спрях да досаждам - отвреме на време се виждаме и сега сме добри познати..

чувствата са си чувства и им трябва време, но когато те залеят с истината, няма смисъл да продължаваш да дълбаеш в тази посока..

Steff said...

Абе много хора напоследък ми го казвате, май че сте прави :)

Михаил Минков said...

Разбира се, че може да има приятелство между момиче и момче.

...Ако и двамата са грозни.

Steff said...

Хахахахах, базикаш се нали :D :D :D то и тогава пак ще се харесат - хахаха

Серж Ованесян said...

Друга опция е да дадеш шанс на топките ти да порастнат, да започнеш да живееш живота си и да приемеш, че не винаги си прав?

Nobody likes a smartass.

Steff said...

Надявам се последния пост да не се отнася за мен защото много ще ме ядосаш. А ти не искаш да ме ядосваш - повярвай!

Серж Ованесян said...

Това не е IRC и ти предполагам не си 9-ти клас. Осъзнай се.

Steff said...

Абе смотан, ами ти на колко си години - като толкова много си се осъзнал, кой ти дава право да се месиш в чужди спорове?

QNa said...

кой е незрял и кой смотан не би трябвало да се разяснява тук..

Серж Ованесян said...

Не знам дали мога да се усмихна по-широко. Благодаря ти!