Sunday, November 1, 2009

сссссссссссс..


така гадното Убунту се подиграва с мен.. мразя го.. не стига, че след като прекомпилирам 3-4 пъти един и същи файл, то решава, че повече няма да протича връзка между мизерния ми клиент и още по-мизерния ми сървър.. не е доволно, че трябва да рестартирам конзолката, за да накарам мизерните ми клиент и сървър да си общуват, ами и ми показва това.. нахалство.. за да направя нещо толкова елементарно като написването на форк, аз чакам на гадното ми Убунту да му дойде настроението.. не съм щастлива!!..

7 comments:

Anonymous said...

RTFM!

QNa said...

малко е трудно да прочета упътването при положение, че аз пиша сървъра и клиента, Ванка!..

#/bin/bash said...

Ами то Ubuntu е "за хората", както му показва и името. За такива работи си има други дистрота, мнооого по-стабилни, с малко по-старичък софтуер, но пък нещата там просто работят. Debian stable визирам.

Steff said...

За какво ти е приложението?
Какво ще прави?

QNa said...

беше за домашно.. не трябваше да е нищо особено.. прост fork или select..

Михаил Минков said...

Това е писано отдавна, но нека ти помогна:

Проблемът ти е, че печаташ произволни символи на конзолата(случвало ми се е и на мен, а и имаш издайнически rand() в скийншота). Първите 32 ASCII кода са системни. Т.е. правят неща, които не очакваш да може да се направят с писане на буквички(резултатите са видни). Не съм сигурен, но май даже имаше един, който активира PC Speaker.

Т.е. проблемът ти няма нищо общо с Убунту, всеки Линукс би се "счупил" по подобен начин. Можеш да спреш да печаташ "забранени" символи като пускаш rand(256-32) + 32, вместо rand(256).

Впрочем, Убунту ще започне да бъде бавно само ако наистина много, много *много* го претовариш. За справка:
Уикипедия приемат около 9% от трафика *на целия интернет*.
Работят на Убунту :)
Освен ако не се казваш Гугъл, Убу е супер за теб :)

QNa said...

интересно :), но в слуая няма как това да е проблемът, тъй като принтирам числа, а не символите, на които съответстват..