Friday, November 13, 2009

кабели и шоколад..

какво ли не прави човек за едните кабелаци и малко от кафявото удоволствие..

сряда - летището - аз, чакаща пратката от мама - многото хора, чакащи хората, които обичат..
чакам си аз, хората излизат, хората си тръгват.. и по някое време оставаме 4 човека, които чакаме.. излиза човекът, когото чакам аз - без сак, без раница, само с една малка, миниатюрна чантичка.. оказа се, че хората от летището в Лондон са забравили да му качат сака на самолета.. като разбрах това ми стана смешно, което надали е правилната реакция.. той ми каза, че в петък по това време ще си получа всичко..

петък - летището - аз, чакаща.. мина време и звъннах - Виваком щеше да предаде на абоната.. малко време и ми звъннаха, оказа се, че в събота ще пристигне сакчето от Лондон..

събота - надявам се да успея и до контролно да стигна с кабели и шоколад..

2 comments:

Steff said...

Да не забравяме факта, че вчера беше петък 13!

QNa said...

може и това да е било, но.. сряда бе 11..

все пак.. важното е, че вече имам кабели, ала шоколадът е на привършване..