Thursday, September 25, 2008

Bad Luck..

съжалявам за злия пост..

на път за работа - пресичам си аз на зелено и някаква кола се опита да ме унищожи - съжалявам, в София наистина е гадно за каране рано сутрин, но аз ли ви купих колите, аз ли ви карам да ги карате?!... глупаво е да си изкарваш всичко на горките пешеходци( ние сме мили, сладки и невинни.. ) - всички сме пъвро пешеходци и после се научаваме да караме кола..
на работа - колегата отново решава, че сега е момента да каже, че моята работа е грозна и супер грешна - грубо бе.. не му се размина!..
обяд - гадна закуска..
вечерта - бях се регистрирала за нещо.. пишеше, че ще ми пратят мейл за потвърждение.. мейлЪТ започваше с " г-жо Димова " едва станах на 20, бе хора.. госпожа скоро няма да стана! ако зависи от мен!! а то зависи!!

в очакване на рождения ден на Крем.. а и е 25.09 -> ДОБРИЧЧЧЧЧЧЧЧЧ

по принцип не обръщам внимание на такива неща, но предната вечер доста ме изтормози:
стаята -> вино, Строеж -> бира, Лападунди -> пържени картофки, 41А -> кофти портиерка, сън - 5 часа.. не се оплаквам.. просто нямах толкова късмет..
поне накрая на деня изравнихме резултата..

щях да забравя.. единият колега ми каза, че съм зла( познаваме се от 01.09.2008 ).. някога ще успя да го прикрия?!..

No comments: