Saturday, September 6, 2008

аз - дървениЯТ филисоф

приех съдбата си - да говоря само глупости.. исках да спра.. мислех да спра.. надявах се, че ще спра.. желаех да спра, но това съм аз - а има хора, които се влияят от мнението ми, което е най-лошото в ситуацията. Не трябва, бе хора, не ми вярвайте, когато ви кажа, че ТОЙ не ви харесва и или пък ви.. не ги разбирам тези неща, не мога да преценя аз дали изпитвам нещо към някого или не.. не очаквайте от мен адекватно мнение по такива въпроси - най-дългата ми връзка е 2 седмици и може би няколко дена - това не ви ли говори за нещо..

и пак стоя си и давам съвети - като искате давам( старая се да не са на килограм ).. какво да правя.. поне не ми вярвайте.. не разбирам - не мога просто.. мъжете са трудни понякога( особено, ако не ги познаваш ) не мога да кажа: "Да бе, мятай се!".. мога да кажа "Недей!!" все пак : никаква надежда -> никаква болка :, но бъдете искрени, бъдете себе си, не показвайте само най-хубавите си черти -> накрая всичко се разбира.. предпочитам, ако някой реши да е с мен, да знае какво да очаква и да не се окаже излъган, но това всеки си го решава сам..

бъдете себе си -> бъдете дърва!!..

No comments: