Monday, September 22, 2008

a little experiment..

както всички разбрахме - шефовете ни си правят някакъв експеримент с нас.. ок... те не ни познават - някви българи там.. има логика - да видят какво можем и с какво не можем да се справим..
но.. някак си.. започвам да си мисля, че и българскиЯТ ни шеф си прави някакви експерименти с нас.. води ни на обяд - това ми харесваше, но започвам да се психирам - той ни говори някакви неща и следи реакциите ни( или поне това започвам да си мисля ).. предполагам и това е нормално - все пак трябва да знае с какви хора работи.. обаче започвам да се чувствам като онези малки мишлета, с които всеки учен-ненормалник разполага..
покани ни на някакво събитие за някаква книга - не помня, съжалявам - това ме наведе на мисълта, че иска да види как ще се държим, когато сме с хора( отначало си го помислих само на майтап ).. предполагам и аз бих се държала така, но все пак!..

още се колебая какво да ми е мнението за цялата работа с работата.. там станах по-оптимист, започнах да се усмихвам малко по-често, спрях да говоря пискливо, а съм там само от 22 дена..

а и щях да забравя, Боян( КН 3-ти курс ) не е Боян от вратата.. може и Боян от вратата дори да не съществува..

8 comments:

Anonymous said...

Неее не може Боян 3ти курс КН да не е Боян от вратата, той е....почти 100% сигурна съм, а може да има и двама Бояновци....мхм мога да питам и госпожата по английски

QNa said...

когато разбрах, че се казва Боян и е КН 3-ти курс, го попитах дали не е Боян от вратата, но той каза, че не е.. после питах дали няма и други, но Боян от невратата отрече...

Anonymous said...

Ама той няма как да знае дали е Боян от вратата, какво по-точно го попита, дали ще преподава английски, или дали е много добър по английски, дали се има с госпожата по английски
или просто го попита: Ти Боян от вратата ли си? аз нали ти казах, че не го познавам лично, ахах

Unknown said...

Боян 3ти курс КН пита: къде по дяволите е тази врата и какъв е случаят с нея? :)

QNa said...

ти, Боян 3-ти курс КН ФМИ, би трябвало да си Боян, на който Жулгена е предложила да е асистент по английски, но ти може и да си Боян 3-ти курс КН ФМИ, с когото се запознах на рождения ден на Антон( Тони :) ) и който отрече да е Боян от вратата( Боян от вратата е този с английския.. )

кой от двамата си и как разбра, че говорим за теб( евентуално )...

Unknown said...

Аз съм Боян с английския и също отричам да съм Боян от вратата. Затова питам какъв е случая с тая врата, в който аз съм замесен. Иначе днес разбрах, че съм известен като "Боян от вратата" и силно се зачудих защо. Любопитството не може да спре да ме гризе :) Очаквам разяснение :P

QNa said...

дай си мейла да ти обесня :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.