Friday, October 3, 2008

не иска и това е..

опъва се това чудо.. стигнахме до спор кой вариант на ++ е по-бърз( префиксен или суфиксен ).. във ФМИ ни учат, че е префиксният.. което като дадат и логично обесняение звучи доста добре, че и се запомня.. направих програмка, в която пресмятам времена, тагове, тикове или каквото са там.. е, не ще.. има случаи, в които суфиксът е по-бърз.. подсказаха ми, че Windows не е идеалната среда за провеждане на подобни тестове.. малко щастие се зароди при последните ми тестове - префиксният беше на 100%...

всички " знаем за какво сме се събрали, за какво пари сме дали " ( Спенс и компания ).. ако някой някога полага усилие да прочете цял мой пост - то този човек знае, че всичко опира до мен.. мен и само мен.. така че да се върна на основната тема..

сутринта започна интересно.. чаках колежката - тя закъсня с около 10 минути, 7 от които бяха супер яки.. супер якият пич от локалната мрежа реши да се появи.. даже реши, че има и време да почака с мен появяването на колежката.. ех.. после се появи и Алекс някъде там.. тя поне се старае.. когато общува с мен.. но ето тук идва проблемът.. старае се.. не й идва от вътре.. не ми харесва, когато трябва да става насила.. депресиращ е фактът, че ми трябва преводач за света.. дори започвам да си мисля, че проблемът е в мен.. разбира се, само на шега.. целия ( работен )ден прекарах в мълчалив протест срещу антисоциалността си.. ако се наложи, ще има и още такива дни.. което обаче не би помогнало на комуникативните ми умения.. но въпреки това.. на инат.. ако не за друго..

No comments: