Monday, October 13, 2008

Карртинггг..

хора, " карайте повече картинг ".. това трябва да го довавят в " как да сме щастливи.. " или подобни заглавия..

преди: не, това е адски тъпо, кой ненормалник се радва да кара..
след: супер, супер, супер.. кога ще дойдем пак..

беше интересен ден.. станах с желание за нищо, но въпреки всичко трябваше да отида на работа.. отидохме.. работихме.. появи се колегата, заведе ни на картинг.. първите ми 2 метра бяха неуверени.. мислех, че ще се забия във всичко възможно.. но не.. е... влязах в тревата 2 пъти.. първият път ми стана тъпо( само аз в тревата ) и извиках хората от картинга.. но реших втория път сама да си изляза от тревата.. това е почти толкова яко колкото drift-а на NFS.. оказа се, че едва ли не съм минала през колегите, но нека добавя, че съм единствената без книжка!.. не че се оправдавам..

ходих и на мач - от толкова време съм в София - не е редно да не съм виждала стадиона.. е видях го.. чувствам се омърсена.. толкова псувни и грозни думи за хора, които дори не играят толкова добре( италианците не успяха да ни бият - проваляха си всяка атака.. сами!.. не че наште показаха завидни умения.. 5 паса от нашта врата до.. ами пак до нашта врата.. но е малка победа, че не паднахме.. " Българи - Юнаци " - да това сме ние.. ) малко преди да почне мача имах жалението да си тръгна - бях усетила готината атмосфера - вълната ( беше толкова яко - цял стадион.. ), духа на терена.. но в момента, в който се появиха италианците.. всичко се развали.. публиката започна да ръси простотия, фенове-идиоти хвърляха пиратки по италианската публика.. фенове-маниаци за малко да прескочат оградата, фенове-селяни( не тези селяни от село, а тези безмозънчни граждани ) започнаха с пръсти да изразяват ограбената си душевност.. не бих отишла повече на подобно зрелище -> хора от сектора се сбиха -> всички се качиха по седялките за да видят мелето.. никой не гледаше към терена..

като цяло седмицата мина добре.. ако си купя и колело през следващата..

No comments: