Tuesday, May 19, 2009

комплиментизиране!?..

по ДАА - практикум имат навика да дават домашни.. при последното такова, за разлика от другите се получи така, че можеш да гледаш верния код на другите.. и евентуално, ако изнаглириш( нагълстваш ), можеш съвсем спокойно и да го пратиш..

до тук добре.. обаче силното ми чувтсво за справедливост отново се обади.. реших да се пробвам да си напиша домашното сама - груба грешка.. писах.. даде ми грешен отговор.. видях грешката, която винаги правя.. оправих я.. и с адското самочувствие отново се пробвах.. но спож, разбира се, ме мрази.. и не ми прие задачата.. няколко дена си мислих, че проблема е изцяло в него.. след което обаче времето изтичаше.. и си спомних, че асистентът си беше дал мейла.. той сам си е виновен.. ако не го беше дал, щях да измисля нещо друго или да се откажа.. разказах му за проблема си.. той бе така добър и ми каза къде какви грешки имам.. спомена между другото, че не помни да ни е давал подобна имплементация на Дийкстра( Дейкстра ).. даа, все пак бях решила да мисля доста този път.. оказа се, че готините неща, които бях измислила( пак в автобуса.. ) не са толкова готини.. но.. тъй като примертните тестове ми вървяха, дори направих свой, които показваха верността на алгоритъма ми - прецених, че може би грешката не е в мен.. - за пореден път -> ЗАБЛУДА..

( и всичкото това беше заради.. )
оправих грешките.. всичко тръгна.. започнах да пиша благодарственото писмо.. стана доста добре.. явно не съм чаак толкова на никъде с изразяването без ръкомахане и всички останали физиономии, които ми помагат при общуването.. реших да се похваля на Йо-то, прочетах го, а тя.. " Доста добре.. все едно го е писал нормален човек.. ".. нима ми има нещо?!.. възм`утена и `огорчена..

2 comments:

Anonymous said...

яна, шрифта ти ми причинява разстройство.

QNa said...

радвам се, че помагам..