Friday, May 22, 2009

yesman..

този филм ме вдъхнови по-често да казвам "да".. и казвах.. не на всичко, но на повечето.. някой хора спечелиха малко повече внимание от моя страна.. но.. не е кой знае колко..

вдъхновена от казването на ДА.. един ден като се прибирах от упражнение видях един познат на приятел.. познавах го, нямах с кого да си говоря, казах си "да, ще си поговоря с него..".. поговориихме си.. посмяхме се малко.. беше по-добре отколкото, да не бях решила да си поговорим..

оттогава си говорим малко по-често с него..

преди много време започнах да симпатизирам на едно момче от 2 изборни.. нищо не знаех за него.. освен че е симпатичен.. с ( относително ) удоволствие ходех на 3-4 часовите лекции.. има приятна усмивка..

та днес.. пак на спирката.. 1-вия познат(п) ме видя и дойде да си говорим.. и симпатичният пич(сп) беше на спирката.. и по едно време той(сп) дойде при нас и също познаваше познатия(п) ми.. и разбира се.. той(п) се качи на 102.. а аз и той(сп) останахме на спирката.. 94 дойде почти веднага.. говорихме малко.. ограбен разговор в общи линии.. оказа се, че е състезател по математика /*в гимназията*/( оправдание: не знаех!! ).. и подобни глупости..

и в един момент.. някак ме озари.. наистина е хубаво да казваш "да".. ако не бях казала "да" в онзи ден.. досега нямаше да съм си говорила с той(сп).. това беше просто разговор, но самото му съществуване е надъхващо.. от утре ставам нов човек..

1 comment:

QNa said...

промяна все още няма.. :)