Thursday, May 22, 2008

ах, Мтел, Мтел...

всичко започна една неделна сутрин... тогава за пръв път чух за Loop By Mtel.. да.. тогава започна моята трагедия... реших да се възползвам от тази невероятна промоция.. наистина не е вероятна..
и така аз реших да вероятнизирам Loop Community -> доста време след това всичките ми приятели влязоха в говорилнята...
толкова бях се вдъхновила, че чак си взеха втори Loop... да, обичам да говоря със себе си.. такава евтинийка - > как да не се възползваш.. всичко беше страхотно докато не решиха да ми сложат MusiCall... да по принцип е яко.. но Nokia 1101 е силно подходяща ... токлкова е талантлива, че може да възпроизведе всяка мелодия по този начин: пиу - пиу - пиу... безценно...
и така.. аз започнах да звъня.. и вместо приятното тъът - тъът - тъът се чува пиу - пиу - пиу.. и как да имам настроение да звъня дори на себе си след поредното пиу - пиу - пиу...

използвана литература: бисерите на Д. Б.
за връзка с Д.Б. 08*******7 или 08*******8
тя винаги е на линия ;)

No comments: