Saturday, May 24, 2008

me again...I`m българче...

по принцип мразя да си спамя блогчето.. но днес.. явно ми е ден..
пуснахме си Music Idol естествено... кой не го гледа.. но както и да е...

та... този, който защитаваше Деница използва изкраза "екстра ординарен" на английски е extraordinary... какво съвпадение.. колко сходни езици... също така пак по БТВ сме чували невероятното "екзактен" - ( exact - точен ) - Шоуто на Слави... да хубаво е да си еродиран и отворен към новостите, но може ли толкова некоординирано да използваме думите.. какво, след 5 години родителите ми, които не са учили английски няма да разбират нищо, когато им говорят на Български... ?! колебая се дали е нормално.. има ли друга страна, която си потъпква така езика...
контракт.. защо като има и Българска дума за договор... дори има и симоними - споразумение, сделка... и още куп такива думи..

единственото смислено обяснение, което ми идва на ум - в опита си да бягат от 'селския диалект', който дори на места е много по-добре звучащ, хората се престарават.. не искам да обидя никого, аз също съм от малък град, където според мен си говорим добре.. но екзактен.. дис из олфул...

след колко време ще обесняваме думи с атачвам, сейвам, чатя, райтвам?!...

No comments: