Wednesday, May 28, 2008

Under Controll..

от скоро се чувствах адски безпомощна.. постоянно карам някакви хора да ми съдействат за някакви неща... много е гадно, когато ги няма.. не искам да си мисля, че съм загубила самостоятелността си.. но изглежда е така.. а най-лошото е, че вече не държа нищо под контрол..

преди можех да контролирам сънищата си... не точно, но до известна степен, ако исках да сънувам нещо - можех да го постигна.. сега сънувам някакви извратени сънища, с хора, които познавам.. сънувам задачи - как ми някой ми обеснява задача.. в крайна сметка се ядосвам, че не съм се сетила сама.. и това всичко на сън.. като се събудя доста често се оказва, че това е решението, но въпреки това е натоварващо...


мисълта за недовършените неща, направо съсипва всичко..

знам ли.. имам нужда да се оплаквам..

No comments: