Tuesday, October 6, 2009

моля?!

много неща около мен започват да не са както трябва..

когато се сърдя или по-точно когато се сърдех на някого, помнех, че му/й се сърдя, а сега.. сърдя се, после поглеждам човека с усмивка и след секунда-две се сещам, че не трябва да е усмивка, а по-скоро няма-пък-сърдя-ти-се-!.. обърквам се, може би искам да не се сърдя, но трябва да се сърдя - причините са доста стимулиращи..

всички са се разхубавили - тук вече наистина има нещо нередно.. или ослепявам или най-накрая съм се научила да се радвам на света около себе си, като второто е слабо вероятно.. или е нещо трето, което би било доста неприятно, ако е истина..

започнах да готвя - неуспешно, трагично, брутално, може би, дори, но започнах..

не съм ходила на дискотека от декември.. което, ако аз-в-12-ти-клас чуеше, щеше да се позабавлява от сърце.. не се оплаквам, разбира се, констатирам, много ясно..

започнах да говоря несмислено.. опитвам се да мисля за няколко неща едновременно, но вече не успявам и ако трябва да говоря бълвам от 2-те различни мисли, а това предизвиква доста умислени и странни физиономии у хората.. също така не мога да се задържа на една мисъл повече от малко време, а сякаш искам..

3 comments:

Steff said...

хммм, объркана - да не да има някое момче? Само на това ми прилича! :)

QNa said...

има няколко момчета.. ;(

Steff said...

Тогава не трябва да се притесняваш :):):)