Friday, October 16, 2009

сериозно?!..

на много зле вървят нещата..

стоях и чаках пред отдел 'Студенти', идва едно момиче и започва да разпитва някакви неща, а хората пред мен й отговарят - тъй като ми се стори много позната се втренчих в нея.. после започна да ми говори - супер странно - реших, че може би имаме общи приятели и сме се виждали някъде и започнах да й отгоравям.. и така около 30 минути.. видях й удостоверението - Нели от Бургас, Информатика.. шах и мат..

реших, че все пак не я познавам и си отидах на лекции.. на връщане в автобуса( там ми идват повечето добри идеи ) размишлявах върху случилото се.. изведнъж ми просветна откъде я познавам..


няколко дена се опитвах да си купя носни кърпички, влизах във ФФ с мисълта за тях, но когато стигнех до рафта с кърпичките знаех, че искам нещо от там, но какво не се сещах.. и все си тръгвах без тях, но с неприятна мисъл, че все пак е трябвало да купя нещо от онзи рафт.. накрая си написах бележка и успях.. стартирам бележковата система..

2 comments:

Steff said...

Въпросче, което не е свързано с пост-а ти:
Кога: 25 октомври (неделя), от 11:00
Къде: Факултета по математика и информатика (бул. "Джеймс Баучер" 5)
зали 101 и 100 (компютърен клуб)

Ще ходиш ли?

QNa said...

може да се пробвам..