Friday, October 2, 2009

писна ми!!..

като се прибирах от София се бях натоварила с отговорността да прибера дрехите на брат ми, вярвайки че на връщане няма да имам толкова багаж.. този път така си приготвих багажа, че успях да изпозлвам всичко, освен 2 фибички и една блузка, което си е направо похвално предвид досегашните експерименти.. но сакът отново е пълен..

просто ми писна, където и да отида трябва да нося толкова много неща - и защо да съм щастлива ми трябват всичките глупости.. искам просто да си взема четката за зъби, телефона, ключовете, протфейла и да съм готова.. но не, няма да се случи, защото трябва да си взема любимите дрехи, книжка - ей така за екскорт, плейъра - евентуално, ако остана сама, банския - не че не отидах на море, но не е и като да нямам стар, епилатора - накъде без него?!, Асенцето - сърце не ми даде да я оставя, а с нея идват и кабелаци.. и как накрая да се прибера само с една раница..

No comments: