Thursday, October 8, 2009

свърши..

отказах се да чета Чарлз Дикенс на английски - две седмици стремглаво четене в автобуса, в стаята, във влака дори и успях да стигна до девета страница от 700..

хрумна ми, че ми се четат приказки или нещо също толкова увлекателно и вълшебно.. отдавна се бях заканила на една книга, но след последното прибиране на книги в нас, доста от въпросните предмети останаха скрити за мен.. ходих дори до тавана - неуспех.. разглеждайки книжките, които успях да намеря видях една, която нямаше как да не ми направи впечатление.. беше подарък от Ина, бях гледала филмчето толкова много пъти, толкова много различни версии, имах книгата и не бях я чела..

и така реших, че това искам да чета.. и днес прочетах последния ред.. броя на книгите, които са успявали да ме разчувстват, се увеличи с една( Принцът и просякът ).. определено не е за деца..

No comments: