Thursday, March 15, 2007

луд умора няма...


не е нужно да изглеждаш така, за да се наречеш упорит...
не е нужно да изглеждаш така, за да преследваш целите си...
не е нужно да изглеждаш така, за да постигаш мечтите си...
преди няколко седмици реших да пробвам уменията си, които би трябвало да използвам в желания живот, отне ми 3 дена... не съм мислила по цял ден... но вървейки по безкрайния път към нас, обмислях задачата, която си бях поставила... получи се.. не както исках, не по-най-добрия начин, по начин, на който хора, занимаващи се с такава дейност, биха се гърчили на земята от смях - 'възможно ли е да има толкова калпав човек...' но все пак беше начин, които вървеше... и времето, което прекарах пред компютъра мина изключително бързо... накрая бях доста радостна от резултатите... това ме окуражи да продължа да мисля за бъдещето си в тази насока...

2 comments:

Искрен Ивов Чернев said...

Така и не стана ясно какво точно си правила :) (ти сигурно вече и не помниш :)
)

QNa said...

помня.. как да не помня ;)) първата ми 'жестока' програма ;) направих си бесеница на Паскал :)