Wednesday, March 21, 2007

идеализмЪТ и аз...

имам само още няколко месеца, през които мога да бъда идеалистка..
по принцип съм си такава... вярваща в хората, в техните добри страни и особено силно вярвам в симетрията... не проявявам много наивност.. сякаш.. осъзнавам, че хората не може да са чак толкова добри, честни и положителни, но не е нечовешко да проявяваш такива качества... понякога идеализмът помага.. при мен той служи за лично удоволетворение... когато съм идеална или почти идеална се радвам на себе си - такава исках да бъда като малка... е и луда химичка, но личността с добър нрав винаги бях аз...

2 comments:

Искрен Ивов Чернев said...

Какво точно ще се промени след няколко месеца, че да не можеш повече да си идеалистка - ще разбереш, че хората не може да са добри, или ще видиш много по-перфектни от теб и вече няма да се удовлетворяваш от факта, че си идеална :)
И бтв нямаше ли да ставаш професор по математика :)

QNa said...

няколкото месеца минаха.. минаха изпитите, лятото свърши... предполагах, че ще се сблъскам със софийския егоизъм и най-вече цинизъм и абсолютно гадната страна на живота, но не се оказа така както си го мислех.. за моя радост :)