Monday, March 5, 2007

so... you think you can sing...?!

днес гледах за втори път Music Idol... и мога да кажа, че доста от кадидатите са доста [айдъл] да отидат там толкова необърнали внимание на невъзможността си да пеят..
преди време реших да чуя как пея... и се записах с телефона си... хората ми казваха, че не мога да пея, но след тоя запис... отказвам се да пея и в банята... да не принудя ваната да си замине...
колкото и абсурдно да е за тези, които ме познават(специално за чулите мое изпълнение).. певческия ми талант влиза в употреба... компютърът ми понякога ми прави изключително гаден номер.. изключвам го и той забива на Logging off... доста е грубо от негова страна... рестартирах и така го изключвах, преди да открия начинЪТ: като го изключвам и се задържи на 'Logging off...' го заплашвам, че ще му пея... и само секунда по-късно се появява надписа "Windows is shutting down..." сигурна съм, че някои биха си казали " съвпадение просто ", но аз вярвам, че дори машините не са способни да издържат толкова жестоко наказание..... да не говорим, че от време на време си правя караоке вечери.. в които съжалявам не само компютъра, но и съседите.. ама те са готени... и се надяват да замина скоро...

No comments: