Saturday, March 3, 2007

what`s the time...?!

не зная дали е само при мен... но понякога се губя във времето... (понякога не винаги не ознавава почти през цялото време.. )... започнах с +-1,2 часа.. не беше много, почти неуловимо.. даже нямаше да забележа, ако хората не спореха с мен колко е часа... и все пак... кой спори колко е часа.. но предполагам това не е от значение.. след това часовете растяха в дни... не бях аз виновна-времето или лети или изостава.. не се движи нормално просто..
когато започнаха да ми се губят дните придобих способността да познавам колко е часа по слънцето... дори когато слънце нямаше... предполагам това е някаква криворазбрана компенсация от страна на времето.. и базирайки се на тезата, че всеки живее в свои си свят, за който е неодходима и собствена времева зона, заключвам, че доста хора имат часовникови затруднения... някой даже календарни..

No comments: