Monday, March 12, 2007

Make up...

Wake up,
Grab a brush and put a little (makeup),
Grab a brush and put a little

винаги съм била от негирмиращите си... отначало мислех, че моливът за очи причинява доста болка.. но никога не предполагах, че и сенките са болезнени... особено ако те гримира някой друг..
веднъж в ранното ми детство се затворих в стаята на майка.. застанах пред огледалото хванах й черния молив за очи.. и отначало си сложих на устните.. обаче излязах от очертанията и реших така или иначе ще си мия лицето мъчително.. защо да не продължа с рисуването...
следа след следа... линиика след линиика.. точка след точка.. нарисувах си заешки мустаци... лунички по бузките.. превръзка на окото като на пират.. беше много забавно.. единствения път, в който ми е било симпатично да се гримирам.. но може би и заради този ден не използвам силно гримиращи пособия - отгимирането ми отне толкова много време, през което можех да си играя или да си говоря с другото ми аз... болеше докато си търках лицето.. и реших повече да не си причинявам такива лоши неща....
иначе съм се възхищавала на интересно жълто-светло синьо нацапани

1 comment:

Искрен Ивов Чернев said...

Гримират се тези, които имат нещо да крият, и тези, които искат да изглеждат по хубави от колкото са в същност. И в 2та случая нещо не е както трябва :)