Wednesday, April 4, 2007

The Cult - Painted Of My Heart

тази песен винаги създава в мен странни емоции.. отначало не я харесвах.. даже никак... но я слушах доста силно... и започна да ми харесва.. започна да ме радва.. в прекия смисъл на радва.. след това слушайки я ми ставаше едно такова невесело, но не мрачно... разчувстваше ме колкото и странно да е...
вече като я чуя се сещам за някого, към когото съм изпитвала силна симпатия.. иронията е, че винаги съм се разделяла с тези хора, но те после пак са влизали в живота ми ... просто си нахълтват ей така, без да питат може ли..
това е една от песните, които променят настроението ми много бързо.. и като свърши сякаш нещо е изчезнало... REPLAY-а помага... но не за дълго...

а оригиналният ми пост щеше да е на съвсем различна тема.. просто winamp-ът ми реши, че иска да я слушам....

1 comment:

Искрен Ивов Чернев said...

The Cult - Painted __ON__ My Heart

Докато се усетя че не си си написала любимата песен правилно... да я изтегля от датата да я чуя .... :) Песните заредени с някаква емоция у даден човек винаги са били нещо много специално за него. И при мен има една такава - "Michael Gray - Borderline" - напомня ми за първото осиране на международната по информатика 2006 (сега сигурно ще си кажеш ебаси бота, но когато това се е превърнало в цел в живота е по-различно). Винаги като съм я чувал след това съм се амбицирал да решавам задачи /*баси бота :D*/ :)