Friday, April 6, 2007

His Girlfriend...

преди много време изключително силно харесвах едно момче.. имаше стил, вид, характер.. само още една чашка му трябваше...
също така преди доста време се отказах от идеята за него.. беше твърде недостижим.. някак си.. той си беше идеален: симпатичен, хваща лафовете ми(рядко хората ги схващат.. не са кой знае колко остроумни или подобно, но винаги са свързани с някаква случка с дадения човек...), идеално тяло и невисок.. но когато беше около мен някак си.. не можех и името да си кажа.. започнах да се отпускам пред него.. обаче взехме, че се виждахме все по-рядко.. и така и нищо не се получи...
днес го видях с друго момиче.. тъпо ми стана.. беше с хванал с една, за която мнението ми не е никак цветущо.. поне да беше момиче, за което може да се каже, че притежава интелектуалност.. те съшествуват все още...
но хората се събират против волята ми.. да определено ми стана доста тъпо.. това не е хубаво, когато си търсиш кецове.. всички започват да изглеждат грозно...

2 comments:

Искрен Ивов Чернев said...

Просто колко такива случаи има по шибания свят ... :( Според мен решението е чатенето / смсите - тогава човек може някак си да се отпусне от факта, че не е близо до другия и да напише нещатата които смята и да ги обмисли което е по важното. Пък и имам наблюдението, че момчетата се представят в по-добра светлина в чатове (за момичетата нямам (още) становище по въпроса, но не би трябвало да е много по различно :) ).

QNa said...

гадна е идеята за чатовете.. тъпо е, защото после като застанете лице в лице е някак си сконфузено...