Sunday, April 1, 2007

Bad Day

30.03.2007 денят на заминаването ми...
събудих се.. реших да поостана още 5-10 минути в леглото докато се разсъня.. след 4-тата се сетих, че времето няма да ми стигне.. станах... гледам си полата-мръсна... поопрах я... и после с ютията... което естествено ми отне доста ценно време... на 29 бях решила, че ще си приготвям багажа на следващата сутрин, защото повечето неща, които шях да взема, щяха да ми трябват... разбирам, че блузката ми е мокра... не можах да си намеря ключовете... реших да взема резервния за вътрешната врата... излизам... няма и минута и се сещам, че съм си забравила дезодоранта.. понечвам да се върна... външната врата е затворена.. звънях в леля.. после се сеетих, че леля е на съседния звънец.. мина един съсед и ми отвори.. качвам се взимам каквото трябва и излизам...

естествено съм с токчетата... и реших да взема автобуса.. на път към спирката ми се прецаква дясната обувка... стигнах спирката.. автобуса не идва и не идва.... раменете ми са дефектни.. раницата ми падаше... стигнах до училище, но чакахме прекалено много време..
и накрая всичко свърши нормално...

No comments: