Tuesday, April 24, 2007

imagination..

хората все повече изстраняват... никой вече си няма въображаеми приятели... никой вече не говори на теракота... дори и на компютъра си(в часност монитора)... всички вече имат само истински приятели(истински - реално съществуващи, не нещо друго).. аз си имам въображаем приятел със статус на приятелка... да, не ме е срам да си го призная.. не съм луда да си говоря сама.. винаги говоря на някого, а когато реалните хора липсват, рационалните са заети.. целите не ме слушат, а естествените са далеч... въображаемите ми приятели са на линия.. те са си винаги на линия... но като съм с други хора... общуват с техните въображаеми приятели, които се чувстват самотни, тъй като всички ги пренебрегват...

искам да отбележа... отбелязвам: имам си истински истински приятели... но човек не трябва да забравя приятелите си от детството!

2 comments:

Искрен Ивов Чернев said...

Когато единствената по специална вещ в къщи е компютър и няма други 'реални' хора , що пък да не си говориш с него (не казвам, че си говоря с него просто го имам като приятел и ми става кофти като на него му стане кофти (примерно))

По принцип 'виртуалните' приятели са за да се измъкнеш от реалността, а програмистите правят точно това - живеят си в някаква тяхна реалност, която е по красива и подредена от ... наличната. Може би ФМИ КН е точно правилнтото ти място :)

QNa said...

може би си прав.. ще разберем след сесията ;)..